.:: Disorder ::.

My Disorders Around Life

.:: Disorder ::.

My Disorders Around Life

Blended Normal

پدربزرگان بی کس حواریون ،

عم قزی های ترشیده ی پشت تلفن هستند که صدای خود را نازک میکنند و میگویند :

" راهنمای دویست و شونزده ، بفرمائید !! "

از ما گذشته .. ما دیگر طرح قالی شده ایم خانم داربست !!

جنس ما ، منافقانه ی " شور" و " ماهور " است .. پشت پرده ی نمیدانم کی کی !!

این را گفتم که به یاد داشته باشی که :

بیائی یا نیائی ؛

شبهاست که تکرار سیمها ، قبل از تو در من زنگ میزند ..

نظرات 3 + ارسال نظر
لکتر۲ پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ

فایده از اون وبلاگ به این وبلاگ اومدن چیه؟ حرف جدیدی برای گفتن داری؟ اینهاکه همون معرهای فلسفیه. حال بهمزنی

فایده ؟ مگه تو اون یکی وبلاگ من رو هم میخونی رفیق ؟

کارتاژ پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

راستی لینکت کردم.

مرسی رفیق

بهار بی نارنج جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ق.ظ http://ninahagen.blogfa.com

تمام تلخی حقیقت به این است که تو زنگ نمیزنی . کلید داری و هیچ وقت من برای باز کردن در هول نمیزنم .

درسته .. به همین سادگی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد